استقرار تیم سیار خونگیری در پاوه

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 10:51
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم سیار خونگیری در شهرستان پاوه و دعوت از مردم برای مشارکت در این اقدام انسانی خبر داد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت اهدای خون در شرایط کنونی اظهار کرد: تیم سیار خونگیری روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ در شهرستان پاوه مستقر خواهد شد.

وی افزود: این تیم در اورژانس قدیم بیمارستان قدس از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ آماده پذیرش اهداکنندگان خون است و از مردم شریف این شهرستان دعوت می‌شود در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تأکید بر نقش حیاتی اهدای خون در نجات جان بیماران تصریح کرد: حضور مردم در این برنامه می‌تواند کمک شایانی به تأمین ذخایر خونی مورد نیاز مراکز درمانی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت ملی برای اهدای خون الزامی است و تمامی تمهیدات لازم برای انجام این فرآیند به‌صورت ایمن فراهم شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.