بیانیه سپاه درباره حملات پس از آتش‌بس

عصر ایران جمعه 21 فروردین 1405 - 09:01
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اگر هر هدفی را مورد اصابت قرار دهند، با شهامت کامل آن را در بیانیه‌ای رسمی اعلام خواهند کرد‌ و هر اقدامی که در بیانیه های اعلامی جمهوری اسلامی ایران نباشد ارتباطی با ما ندارد.

سپاه با انتشار بیانیه ای شلیک هرگونه پهپاد و موشکی را به سوی هر کشوری پس از اعلام آتش بس تکذیب کرد.

به گزارش عصر ایران بیانیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از تسنیم، به شرح زیر است:

 طی ساعات گذشته خبرگزاری‌های مختلف گزارش‌هایی در خصوص حمله پهپادی و موشکی به تاسیسات برخی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس منتشر کرده‌اند. 

به اطلاع می‌رساند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ساعات آتش بس تا این ساعت مطلقا هیچ پرتابی به سوی هیچ یک از کشورها نداشته اند‌.

اگر این گزارش های منتشره توسط رسانه ها صحت داشته باشند بدون شک کار دشمن صهیونی یا آمریکا است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اگر هر هدفی را مورد اصابت قرار دهند، با شهامت کامل آن را در بیانیه‌ای رسمی اعلام خواهند کرد‌ و هر اقدامی که در بیانیه های اعلامی جمهوری اسلامی ایران نباشد ارتباطی با ما ندارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.