باید از مستندات جنگ رمضان استفاده حقوقی کنیم

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 03:15
مجید انصاری بر انسجام ملی و بهره‌گیری حقوقی از مستندات جنگ رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید انصاری،‌ معاون حقوقی رئیس‌جمهور بر انسجام ملی و بهره‌گیری حقوقی از مستندات جنگ رمضان تاکید کرد.

وی افزود: مظلومیت و رشادت‌های صورت‌گرفته، پاسخ وجدانی بسیاری از پرسش‌ها را فراهم کرد و حتی افرادی که با ابهامات جدی مواجه بودند، در این شرایط به درک و جمع‌بندی روشنی دست یافتند.

انصاری گفت:شهادت‌های پی‌درپی و اقدامات خشونت‌آمیز، به‌ویژه حادثه میناب، در کنار حمایت‌های برخی قدرت‌ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی، موجب شد افکار عمومی جهانی بیش از پیش علیه آنان شکل گیرد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور اشاره داشت: مهم‌ترین دستاورد این مقطع، شکل‌گیری غرور ملی، انسجام و یکپارچگی مردم بود؛ به‌گونه‌ای که حضور مستمر مردم در صحنه طی بیش از ۴۰ روز، پدیده‌ای کم‌نظیر در تاریخ تحولات اجتماعی محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.