تراکتور هم وارد گود شد

خبرورزشی پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 19:57
تراکتور عصر امروز تمرینات خود را در ورزشگاه بنیان دیزل از سر گرفت.

امروز در حوالی ساعت ۱۶ سوت آغاز تمرینات تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه بنیان دیزل زده شد. محمد ربیعی سرمربی جدید این تیم که جایگزین دراگان اسکوچیچ شده، همراه با دستیارانش هدایت تمرین را برعهده داشتند و نخستین تمرین تیم فوتبال تراکتور در سال ۱۴۰۵ را استارت زدند و این تیم را به عرصه بازگرداندند.

تراکتور که قرار است سه شنبه هفته آینده به مصاف شباب الاهلی برود و باید راهی جده شود، در این تمرین بازیکنان خارجی خود را همراه نداشت و طبیعتا باتوجه به بسته بودن حریم هوایی ایران، این نفرات نتوانستند خود را به اولین جلسه تمرینی تیم تراکتور برسانند.

تمرین تراکتور

همچنین امیرحسین حسین زاده، شجاع خلیل زاده و ادیب زارعی از جمله بازیکنان غایب در این تمرین بودند. ادیب احتمالا در روزهای آینده به تمرین ملحق خواهد شد و امیرحسین و شجاع در استانبول به تیم می‌پیوندند.

این در شرایطی است که باشگاه تراکتور تلاش خواهد کرد بازیکنان خارجی این تیم برای بازی با الاهلی راهی جده شوند اما هنوز مشخص نیست که آنها با خواسته باشگاه موافقت خواهند کرد یا خیر. همچنین این باشگاه در تدارک این است که هرچه زودتر به استانبول برود و از آنجا راهی جده شود. سفر تراکتور تا ترکیه به صورت زمینی خواهد بود.

تراکتور باتوجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی، یکی از نخستین تیمهای ایرانی است که در دوره آتش بس، تمرینات خود را استارت زده است.

بیشتربخوانید: ساز مخالف چند باشگاه با برگزاری ادامه لیگ

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.