اعزام ۵۲۰۰ مسافر از راه آهن مشهد به مقاصد مختلف کشور

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 18:48
مشهد- مدیرکل فرهنگی و امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پنج‌هزار و ۲۰۰ مسافر از مبدا راه آهن مشهد به مقاصد مختلف کشور عازم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله شریعتمداری اظهار کرد: پنج‌هزار و ۲۰۰ مسافر از مبدا راه آهن مشهد به مقاصد مختلف کشور عازم شدند.از جمله این مقاصد می‌توان به اصفهان، قم، کرمانشاه، ملایر، سمنان، یزد، بندرعباس، شیراز، کرمان، ساری و سرخس اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگی و امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: مسافرانی که مقصد نهایی آن‌ها تهران است، پس از پیاده‌شدن در ایستگاه ورامین، توسط اتوبوس‌های رایگان به تهران منتقل می‌شوند.

وی بیان کرد: ورود مسافران از تمامی مقاصد یادشده به راه آهن مشهد نیز در حال انجام است و روند جابه‌جایی بدون وقفه ادامه دارد.

شریعتمداری افزود: روز گذشته نیز چند هزار مسافر از طریق قطار از مبدا مشهد به سمت مقاصد خود اعزام شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.