ادعای جدید درباره پیام آمریکا به ایران از طریق پاکستان/ ایران مصمم به پاسخ به نقض آتش‌بس است اما.../ ساعت‌های آینده حساس است

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:00
اقتصادنیوز: العربی الجدید نوشت: منابع مطلع ایرانی تصریح کردند که تهران وعده‌هایی درباره اقدام آمریکا برای پایان دادن به این حملات دریافت کرده اما بر ضرورت تعهد واقعی به آن تأکید دارد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، العربی الجدید نوشت: منابع مطلع ایرانی گفتند: واسطه پاکستانی و طرف‌های دیگر تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات آتش‌بس انجام می‌دهند. تهران منتظر پایان حملات به لبنان و تعهد آمریکا به تمام تفاهم‌ها قبل از شروع مذاکرات است.

آن‌ها با بیان خبر ادامه تبادل پیام‌ها بین ایران و آمریکا از طریق پاکستان درباره تعهد به تمام تفاهم‌ها، تأکید کردند: تهران وعده‌هایی درباره اقدام آمریکا برای پایان دادن به این حملات دریافت کرده اما بر ضرورت تعهد واقعی به آن تأکید دارد.

 ساعت‌های آینده حساس است و مشخص می‌کند آیا اسرائیل به آتش‌بس در لبنان پایبند خواهد بود یا خیر. ایران مصمم به پاسخ به نقض آتش‌بس است و واسطه پاکستانی درخواست فرصتی برای تلاش‌هایش جهت نجات وضعیت کرده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.