۱۲ نانوایی در گناوه دوگانه سوز شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:39
بوشهر-معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه از دوگانه سوز شدن ۱۲ واحد نانوایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده سراجی صبح پنجشنبه در حاشیه اجرای مانور نانوایی های دوگانه سوز شهرستان گناوه اظهار کرد: این واحدها در راستای اجرای طرح دوگانه سوز کردن واحدهای خبازی شهرستان با استفاده از سوخت‌های جایگزین (نفت و گاز) و موتور برق به بهره‌برداری رسیدند.

وی بیان کرد: این اقدام به منظور آمادگی در مواقع اضطراری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین پایداری عرضه نان انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه خاطرنشان کرد: این کارگروه آماده هرگونه همکاری جهت اجرای طرح دوگانه سوز برای شرایط بحرانی برای سایر نانوایی ها است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.