سردار قاآنی:مجازات سخت در انتظارعاملان جنایت درلبنان است

الف پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 12:59
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی بر مجازات سخت و پشیمان کننده‌ای برای عاملان وحشی گری در لبنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار اسماعیل قاآنی با صدور پیامی در پی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد: نتانیاهوی جنایتکار و کودک کش با وحشی گری امروز در لبنان خواست اثبات کند از ارباب ذلیل شده اش آمریکا وحشی تر و قصی القلب تر است و دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان کننده ای در انتظارش است.

فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین در پیام دیگری خطاب به مجاهدان و دلیر مردان جبهه مقاومت ضمن قدردانی از ایستادگی آنان مقابل دشمن آمریکایی - صهیونی تاکید کرد: شما مجاهدان با تصمیم قاطع و شجاعانه و جنگ قهرمانانه درس‌های پشیمان کننده ای به دشمنان بشریت دادید.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.