تاکید وزرای دفاع پاکستان و تاجیکستان بر مقابله با توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونی و ایجاد صلح منطقه‌ای

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 12:56
وزرای دفاع پاکستان و تاجیکستان در گفت‌وگوی تلفنی با سرپرست وزارت دفاع ایران بر مقابله با توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی و ایجاد صلح منطقه‌ای تاکید کردند.

وزیر دفاع پاکستان خواستار مقابله با توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ مجید ابن‌الرضا، سرپرست وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ۲ گفت‌وگوی تلفنی با وزیران دفاع جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری تاجیکستان داشت.

سردار ابن‌الرضا در گفت‌وگو با وزیر دفاع پاکستان، با اشاره به سابقه روابط دو کشور، از ابتکارات و تلاش‌های سازنده دولت پاکستان برای برقراری صلح و ثبات قدردانی کرد. 

سرپرست وزارت دفاع ایران همچنین تاکید کرد که همکاری‌های دو کشور برای ایجاد صلح و ثبات منطقه‌ای و نقش‌آفرینی و هماهنگی بیشتر برای دستیابی به امنیت پایدار منطقه‌ای ادامه یابد. 

خواجه آصف محمد وزیر دفاع پاکستان هم تاکید کرد که از توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی و طرح‌های فتنه‌انگیز این رژیم در منطقه جلوگیری شود.

او گفت پایداری مردم و نیرو‌های مسلح ایران بزرگ‌ترین مقاومت تاریخ بوده و مایه افتخار امت اسلامی است.

گفت‌وگوی دیگر سرپرست وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع تاجیکستان بود. 

سردار ابن‌الرضا از مواضع سیاسی و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه دولت تاجیکستان در حمایت از دولت و ملت ایران قدردانی کرد.

سپهبد امامعلی صابرزاده هم بر برقراری صلح و ثبات واقعی برای مردم هم‌زبان و دارای تمدن و فرهنگ مشترک تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.