روز سوم و پایانی مسابقات مارپیچ بزرگ آلپاین فیز با معرفی نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان در پیست بینالمللی دربندسر برگزار شد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مارپیچ بزرگ آلپاین فیز با حضور اسکیبازان مطرح کشور به مدت سه روز در پیست بینالمللی دربندسر برگزار شد. با پایان رقابتهای روز سوم، این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.
در پایان روز سوم مسابقات و در بخش بانوان، صدف ساوه شمشکی به مقام نخست دست یافت، زهرا علیزاده ساوه در جایگاه دوم ایستاد و آتنا کیا شمشکی عنوان سوم را از آن خود کرد.
همچنین در بخش آقایان، امیرعلی علیزاده موفق شد مقام نخست را کسب کند، محمد ساوه شمشکی در رده دوم قرار گرفت و بهنام کیا شمشکی عنوان سوم این رقابتها را به دست آورد.
مرحله بعدی مسابقات آلپاین فیز در قالب رقابتهای مارپیچ کوچک، ۱۰ روز دیگر در پیست بینالمللی دربندسر برگزار خواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.