منصوریان: آرزوی هر مربی است که با این تیم کار کند

خبرورزشی پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:53
پیروزی سخت اما ارزشمند الطلبه برابر نجف، پس از عقب‌افتادگی و بازگشت موفق تیم منصوریان سبب اثبات مسیر رو به رشد الطلبه شد.

پس از پیروزی ارزشمند تیم الطلبه برابر نجف در هفته بیست‌وهفتم لیگ عراق، علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در نشست خبری به تحلیل عملکرد شاگردانش پرداخت. او با اشاره به شرایط بازی گفت: «بعد از اینکه نجف بازی را در اختیار گرفت و گل زد، این موضوع به ما کمک کرد تا شرایط را مدیریت کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم و سپس پیش بیفتیم.» وی همچنین به روند بازی افزود: «در نیمه دوم یک ضربه پنالتی به دست آوردیم و اگر گل سوم را هم می‌زدیم، با نتیجه بهتری پیروز می‌شدیم.»

منصوریان در ادامه درباره وضعیت تیمش تأکید کرد: «من به کارم با الطلبه ادامه می‌دهم؛ این باشگاه یکی از چهار قطب فوتبال عراق است و هر مربی‌ای آرزوی کار کردن در آن را دارد.» او با اشاره به عملکرد کلی تیم، رضایت نسبی خود را نشان داد اما بر لزوم پیشرفت بیشتر نیز تأکید کرد.

در سوی دیگر، میلاد بدرقه مدافع ایرانی الطلبه نیز در این باره گفت: «بازی سختی بود و ما خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم، چون در ابتدای مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم.» او درباره بازگشت تیمش توضیح داد: «اما توانستیم به بازی برگردیم، تاکتیک‌های مربی را اجرا کنیم و در نهایت دو گل به ثمر برسانیم.»

بدرقه در پایان از هواداران عذرخواهی کرد و گفت: «از هواداران و کسانی که ما را دنبال می‌کنند عذرخواهی می‌کنیم، چون سطح تیم ما مانند هفته‌های گذشته نبود.» با این حال، پیروزی مقابل نجف باعث شد الطلبه همچنان در مسیر نتایج مثبت خود باقی بماند.

بیشتربخوانید: منصوریان در تعقیب صدرنشین ستارگان عراق/ صعود تیم سرمربی ایرانی به رده چهارم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.