نمونه دیگری از دبه کردن زودهنگام آمریکا

افکار نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 02:16
سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با انتشار تصویر توئیت نخست‌وزیر پاکستان، گفت: اگر ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست، نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟

 اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (چهارشنبه) ۱۹ فروردین‌ماه با انتشار تصویر توئیت شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان که صراحتا توقف جنگ و تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان را به‌عنوان بخشی از تفاهم آتش‌بس ایران و آمریکا ذکر کرده است، نوشت: اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر  اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست؟!لازم به ذکر است مقامات آمریکا تنها چند ساعت پس از اعلام خبر تفاهم آتش‌بس با ایران که مقرر بود همه جبهه‌ها از حمله لبنان را شامل بشود، در چرخشی آشکار اعلام کردند موضوع لبنان بخشی از تفاهم آتش‌بس با ایران نیست. این در حالی است که نخست‌وزیر پاکستان به‌عنوان میانجی تفاهم آتش‌بس صراحتا توقف جنگ علیه لبنان را بخشی از تفاهم آتش‌بس با ایران دانسته بود.امروز رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مسکونی لبنان، بیش از هزار لبنانی را شهید یا مجروح کرده است.

اسماعبل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب همچنین توقف جنگ در جبهه لبنان را یکی از اجزای تفاهم آتش‌بس بین ایران و آمریکا خواند و با بیان اینکه جنایات امروز رژیم صهیونیستی علیه لبنان نقض آشکار این تفاهم محسوب می‌شود، بر مسئولیت مستقیم دولت آمریکا در این خصوص تأکید کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.