محسن رضایی: مسئولیت نقض آتش بس با آمریکاست/ آمریکا یا نمی تواند یا نمی خواهد سگ هار خود را قلاده ببندد

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 23:44
محسن رضایی گفت مسئولیت شکسته شدن آتش بس بر عهده آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

با تمام قوا در کنار مجاهدان حزب الله هستیم و دشمن صهیونیستی را تنبیه خواهیم کرد. مسئولیت فروپاشی آتش بس با آمریکا است که یا نمی خواهد و یا نمی تواند سگ هار خود را قلاده ببندد. نقض آتش بس از سوی آمریکا نیز تحمل نخواهد شد.  

محسن رضایی: مسئولیت نقض آتش بس با آمریکاست/ آمریکا یا نمی تواند یا نمی خواهد سگ هار خود را قلاده ببندد

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.