سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد: اگر تجاوز به لبنان فوری به پایان نرسد، «پاسخ پشیمان کنندهای به متجاوزان شرور در منطقه خواهد داد.»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در اطلاعیه ۵۶ سپاه آمده: هنوز ساعاتی از توافق آتش بس نگذشته است، رژیم گرگ صفت صهیونی که درنده خویی در ذات او و کشتن بیگناهان و کودکان و زنان، جزء تفکیک ناپذیر هویت اوست، کشتار وحشیانهای را در بیروت آغاز کرده است.
در این اطلاعیه اینطور هشدار داده شده است: «به آمریکای عهدشکن و شریک صهیونیست جلاد او شدیدا اخطار میکنیم، چنانچه تجاوزات لبنان عزیز فورا خاتمه داده نشود، به تکلیف خود عمل خواهیم کرد و پاسخ پشیمان کنندهای به متجاوزان شرور در منطقه خواهیم داد.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.