پیشکسوت استقلال: رقبا حق دارند قهرمانی ما را نپذیرند 

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 19:06
در حالی که رقابت‌های لیگ برتر به صورت نیمه تمام باقی مانده ممکن است آتش بس دو هفته‌ای شرایط تازه‌ای برای فوتبال رقم بزند. 

عباس سرخاب بازیکن سال‌های گذشته استقلال در گفتگویی که با خبر ورزشی انجام داد، در رابطه با وضعیت ایجاد شده در برگزاری مسابقات لیگ برتر و پیشنهاد عده‌ای برای معرفی تیم صدرنشین به عنوان قهرمان اظهار داشت: در ارتباط با معرفی تیم قهرمان اگر فاصله تیم‌های دوم و سوم با تیم اول جدول ۱۰ امتیاز بود خیلی راحت می‌شد این موضوع را مطرح کرد که تیم صدر جدول باید قهرمان شود. 

وی افزود: در واقع در آن صورت توجیه کاملاً منطقی بود اما حالا و با توجه به سرمایه‌گذاری سنگینی که همه تیم‌های لیگ برتری به ویژه بالای جدولی‌ها انجام داده‌اند اینکه خیلی راحت استقلال را قهرمان اعلام کنیم قطعاً مورد پذیرش دیگر تیم‌ها نخواهد بود.

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل پرسپولیس: قهرمانی یک تیم با جدول ناقص عادلانه نیست/ ۲۴ امتیاز مانده و ۷ امتیاز ما قابل جبران است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.