حسینی نشان نقره گرفت

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:44
محمدامین حسینی ملی‌پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی به نشان نقره رسید.

حسینی نشان نقره گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در آخرین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدامین حسینی در مرحله فینال با شاهین بداغی از قطر کشتی گرفت که با نتیجه ۳ بر ۴ مغلوب و به مدال نقره رسید.

حسینی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دیدار امان نظراف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر پرینسی از هند را شکست داد.

پیش از این عرفان جرکنی، علی اسکو، غلامرضا فرخی و محمد جواد رضایی به مدال نقره رسیدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.