شهباز شریف: بیایید برای ایجاد صلح پایدار در منطقه تلاش کنیم

مشرق نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:24
نخست وزیر پاکستان با اشاره به نشست اسلام آباد گفت که بیایید برای صلح پایدار در منطقه تلاش کنیم.

به گزارش مشرق، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در خصوص نشست اسلام آباد بین ایران و آمریکا در برنامه ایکس نوشت: در حالی که به مذاکرات اسلام آباد نزدیک می‌شویم، مایلم عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین قدردانی خود را از کشورهای برادرمان، جمهوری خلق چین، پادشاهی عربستان سعودی، جمهوری ترکیه، جمهوری عربی مصر و کشور قطر، به خاطر حمایت‌های ارزشمند و همه‌جانبه‌شان از دستیابی به آتش‌بس و فرصتی برای تلاش‌های دیپلماتیک صلح‌آمیز جهت دستیابی به پایان جامع و قطعی درگیری، ابراز کنم.

وی افزود: همچنین مایلم از کشورهای برادرمان در شورای همکاری خلیج فارس، که حمایت و تعهد مداومشان به صلح و ثبات در منطقه همچنان برای تلاش‌های ما اساسی است، عمیقاً قدردانی و تشکر کنم.

شریف بیان کرد: رهبری همه کشورهای برادر ما و ایالات متحده آمریکا، دوراندیشی استراتژیک، زیرکی و صبر استثنایی خود را در دادن فرصتی به صلح نشان دادند.

وی افزود: همچنین از همه شرکا و دوستانمان در سراسر جهان که با ما تماس گرفته و تلاش‌های صادقانه پاکستان برای صلح جهانی را تصدیق کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

نخست وزیر پاکستان در آخر گفت: بیایید همه با هم برای ایجاد صلح پایدار در منطقه و فراتر از آن تلاش کنیم!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.