صیانت از شریان حیاتی برق در استان سمنان؛ پایداری خدمت با کار جهادی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 15:53
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با تأکید بر ضرورت حفاظت از تأسیسات برق و انرژی در استان، گفت: استمرار خدمت‌رسانی به مردم، نتیجه تلاش شبانه‌روزی متخصصان و همراهی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری ظهر چهارشنبه در بازدید از مرکز دیسپاچینگ فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای سمنان نقش حیاتی این مجموعه در تأمین انرژی پایدار و پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی استان را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حیاتی در توسعه و رفاه عمومی اظهار کرد: پایداری شبکه برق و استمرار خدمت‌رسانی به مردم، نتیجه برنامه‌ریزی دقیق مدیران، تلاش شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان این صنعت و همچنین همراهی شهروندان در مدیریت مصرف است.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان همچنین بر ضرورت صیانت از تأسیسات حیاتی و تقویت همکاری دستگاه‌های مختلف برای حفظ پایداری خدمات عمومی تأکید کرد.

قراگوزلو مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز با قدردانی از توجه مجموعه دادگستری استان به اهمیت زیرساخت‌های برق‌رسانی اظهار کرد: در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان، تمامی سناریوهای لازم طراحی شده و تدابیر لازم برای حفاظت از تأسیسات راهبردی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل کارکنان و متخصصان صنعت برق افزود: پرسنل این شرکت با تکیه بر دانش فنی، آمادگی عملیاتی و حضور مستمر در صحنه، قادرند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هرگونه اختلال را برطرف کرده و پایداری شبکه برق را حفظ کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.