ارتقای ایمنی راه‌های دو روستا در شهرستان اردل

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 15:50
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردل، از آغاز عملیات ایمن‌سازی محور روستایی نوترکی - آبسرده با هدف ارتقای ضریب ایمنی تردد و کاهش خطرات احتمالی برای کاربران جاده‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، احمد عالی‌پور گفت: این عملیات با به‌کارگیری ۶ نیروی راهدار و ۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در حال اجراست و طی آن اقداماتی از جمله شانه‌سازی، ایجاد گارد خاکی، ترانشه‌برداری، پاکسازی قنو و تسطیح حریم انجام می‌شود.

عالی‌پور با تأکید بر اهمیت نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی افزود: اجرای این اقدامات نقش مؤثری در افزایش ایمنی تردد، بهبود وضعیت مسیر و پیشگیری از حوادث جاده‌ای خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اداره به‌صورت مستمر نسبت به شناسایی نقاط پرخطر و اجرای عملیات ایمن‌سازی در محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.