
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت در پیامی از اعضای تیم ملی سلامت کشور در ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستانها و مراکز بهداشتی که همچون دماوند سربلند و مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم، در صحنه خدمت حرفهای و مشفقانه حضور داشتند، قدردانی و بر لزوم ترمیم آسیب ها، حفظ آمادگی و هوشیاری، تمرین و مرور دستورالعملها و تمهید نیازهای حوزه سلامت در ایام پیش رو، تاکید کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
همکاران ارجمند و فداکار تیم ملی سلامت
ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستانها و مراکز بهداشتی
با سلام و احترام؛
در ایام سخت جنگ تحمیلی سوم، چون دماوند سربلند و چون مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم در صحنه خدمت حرفهای و مشفقانه حضور داشتید.
خشنودی حضرت حق و رضایتمندی مردم شریف پاداش و نعمتی است که در تمام بحرانها و تهدیدهای ایران عزیز برای جامعه خدوم سلامت کشور محقق شده است.
لازم به تأکید است که باوجود آتش بس دو هفتهای ترمیم آسیب ها، حفظ آمادگی و هوشیاری، تمرین و مرور دستورالعملها و تمهید نیازهای حوزه سلامت در ایام پیش رو ضرورتی غیرقابل تردید است.
وظیفه خود میدانم به عنوان همراه و همکار و دوستدار شما عزیزان از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شما قدردانی و سپاسگزاری نمایم و از خداوند منان برای شما، مردم و ایران، سلامتی، سرافرازی و آرامش مسئلت میکنم.