قدردانی وزیر بهداشت از فداکاران تیم سلامت کشور در جنگ تحمیلی سوم

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:52
وزیر بهداشت در پیامی از فداکاری تیم ملی سلامت کشور قدردانی کرد.

قدردانی وزیر بهداشت از فداکاران تیم ملی سلامت کشور در جنگ تحمیلی سوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت در پیامی از اعضای تیم ملی سلامت کشور در ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی که همچون دماوند سربلند و مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم، در صحنه خدمت حرفه‌ای و مشفقانه حضور داشتند، قدردانی و بر لزوم ترمیم آسیب ها، حفظ آمادگی و هوشیاری، تمرین و مرور دستورالعمل‌ها و تمهید نیاز‌های حوزه سلامت در ایام پیش رو، تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

همکاران ارجمند و فداکار تیم ملی سلامت

ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی

با سلام و احترام؛

در ایام سخت جنگ تحمیلی سوم، چون دماوند سربلند و چون مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم در صحنه خدمت حرفه‌ای و مشفقانه حضور داشتید.

خشنودی حضرت حق و رضایتمندی مردم شریف پاداش و نعمتی است که در تمام بحران‌ها و تهدید‌های ایران عزیز برای جامعه خدوم سلامت کشور محقق شده است.

لازم به تأکید است که باوجود آتش بس دو هفته‌ای ترمیم آسیب ها، حفظ آمادگی و هوشیاری، تمرین و مرور دستورالعمل‌ها و تمهید نیاز‌های حوزه سلامت در ایام پیش رو ضرورتی غیرقابل تردید است.

وظیفه خود می‌دانم به عنوان همراه و همکار و دوستدار شما عزیزان از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شما قدردانی و سپاسگزاری نمایم و از خداوند منان برای شما، مردم و ایران، سلامتی، سرافرازی و آرامش مسئلت می‌کنم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.