تهدید جی‌دی‌ونس علیه ایران بعد از آتش‌بس/ اگر با حسن نیت عمل نکنند، متوجه خواهند شد که نباید ترامپ را دست‌کم گرفت

اقتصادنیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 13:57
اقتصادنیوز: جی‌دی‌ونس گفتک اگر ایرانی‌ها با حسن نیت عمل نکنند، متوجه خواهند شد که نباید رئیس‌جمهور ترامپ را دست‌کم گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، جی‌دی‌ونس ، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی تهدیدآمیز بعد از آتش بس عنوان کرد: ما توافق کردیم که حمله به ایران متوقف شود و آتش‌بس هنوز شکننده است.

او گفت: رئیس‌جمهور از من خواست که با حسن نیت با ایران مذاکره کنم. اگر ایرانی‌ها با حسن نیت عمل نکنند، متوجه خواهند شد که نباید رئیس‌جمهور ترامپ را دست‌کم گرفت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.