جراحت شدید نایب رئیس فدراسیون جودو در حملات دشمنان

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:37
درپی حملات رژیم صهیونیستی ، نایب رئیس فدراسیون جودو به شدت مجروح و در بیمارستان بستری شد.

جراحت شدید نایب رئیس فدراسیون جودو در حملات دشمنان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،یک روز قبل از این که آمریکا شروط ۱۰ گانه ایران را بپذیرد و آتش بس دو هفته‌ای برقرار شود، رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه تعدادی از پل‌های ارتباطی کشور را تخریب کرد. 
یکی از این تونل‌ها در بزرگراه بروجرد به خرم آباد قرار داشت که مورد اصابت موشک‌های این رژیم غاصب قرار گرفت. در این حمله اتوبوسی که مریم بهاروند نایب رئیس فدراسیون جودو با آن از خرم آباد عازم تهران بود در هنگام عبور از تونل مورد اصابت قرار گرفت. 
به دنبال این اتفاق مریم بهاروند از ناحیه ریه و کمر دچار جرات شدید شد و به بیمارستانی در خرم آباد منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. 
آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو از لحظه وقوع این اتفاق ناگوار پیگیر وضعیت جسمانی و اقدامات درمانی نایب رئیس فدراسیون شد و در هماهنگی با فدراسیون پزشکی - ورزشی اقدامات لازم را انجام داده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.