خبرگزاری خبرآنلاین، اسرا برکم: جنگ تحمیلی سوم، برای ملت ایران، تبدیل به حماسهای بود بیبدیل و تمامنما که در آن تمامی ارکان یک ملت در برابر هجوم دشمن صفآرایی میکنند. مردم ایران، غیر از رشادت در جبههها، در شهرها و روستاهای پشت جبهه نیز حضوری فراموشناشدنی دارند. آنان به پیروی از فرمان هوشمندانهٔ رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام سید مجتبی خامنهای و تأکید سردار سید مجید موسوی، هرگز سنگر خیابانها، بازارها، مساجد و محلهها را خالی نکردند. اما این پایان ماجرا نبود؛ آنان سنگری دیگر نیز برای خود تعریف کردند: سنگر پشتیبانی از جبههها و پشتجبههسازی.
این سنگر جدید، جایی بود که مردمی که نیاز به حضورشان در میدان رزم نبود با تهیهٔ آذوقه، پذیرایی از رزمندگان و پخت غذا،سهم خود را در دفاع از میهن ادا میکنند.
آنها به خوبی میدانند که هر قرص نانی که به جبهه میرسد، قوتی برای ذلیل کردنِ بیشتر دشمنان است از این رو بانوان شهر بندرخمیر با راهاندازی سنگری مقدس در این امر مشارکت کردند.
ستاد پشتیبانی بانوان بندرخمیر از جنگ از روز اول حمله به کشور کار خود را آغاز کرد
پروانه سربخش، مسئول ستاد پشتیبانی بانوان بندر خمیر از جبهه، در گفتوگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رهبر عزیز انقلاب، از ایثارگری خاموش اما گسترده زنان شهرستانش گفت.
او با اشاره به شروع جنگ رمضان، بیان کرد: از همان روز اول جنگ، ستاد پشتیبانی بانوان کار خود را آغاز کرد و بانوان در قالب یک احساس مسئولیت جمعی، کار خود را برای حمایت از رزمندگان اسلام آغاز کردند.












