واکنش بریتانیا از آتش‌بس در خاورمیانه

افکار نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:50
نخست وزیر بریتانیا ضمن استقبال از آتش‌بس خاورمیانه، اعلام کرد: به همراه شرکای خود باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا از این آتش‌بس حمایت کنیم، آن را حفظ نماییم.

 کی‌یر استامر، نخست وزیر بریتانیا، در توئیتی به آتش بس جنگ ایران و آمریکا و اسرائیل واکنش نشان داد.

 

او نوشت: از توافق آتش‌بس که دیشب به دست آمد استقبال می‌کنم؛ توافقی که لحظه‌ای از آرامش را برای منطقه و جهان به ارمغان خواهد آورد. به همراه شرکای خود باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا از این آتش‌بس حمایت کنیم، آن را حفظ نماییم، به یک توافق پایدار تبدیل کنیم و تنگه هرمز را مجدداً باز کنیم.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.