پرداخت عوارض آزادراه‌ها به حالت قبل بازگشت

مشرق نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:46
در ابتدای جنگ برخی از عوارضی ها برای تسهیل و تسریع تردد مسافران جمع شدند و تردد در آن آزادراه‌ها رایگان شد. اکنون بنابر اعلام معاون آزادراه‌های شرکت ساخت، پرداخت عوارض به حالت قبل برگشته است.

به گزارش مشرق، در پاسخ به اخذ عوارضی در آزادراه‌های کشور، گفت: در ابتدای شروع جنگ به منظور رفاه حال مردم، کاهش ترافیک و جلوگیری از توقف در جاده‌های کشور، آزادراهایی که تردد زیادی داشتند و پرداخت عوارض آنها به صورت دستی بود به صورت موقت رایگان شدند و پرداخت عوارض در آنجا صورت نمی‌گرفت.

وی افزود: بدین منظور در آزادراه‌های پر تردد از جمله تهران - شمال و ساوه - سلفچگان در ایام شروع جنگ و پیش از تعطیلات نوروز هیچ‌گونه عوارضی اخذ نشد.

معاون آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه تصریح کرد: اما در حال حاضر براساس قانون پرداخت عوارض در آنها به حالت قبلی بازگشته و گیت‌های پرداخت عوارض مجددا در این مسیرها فعال شده اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.