روسای هیات‌های مذاکره کننده ایران و آمریکا در اسلام آباد چه کسانی هستند؟

الف چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:36
مذاکره‌کنندگان ارشد ایران و آمریکا برای انجام گفت‌وگوها در روز جمعه مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، ایران و آمریکا سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه در مذاکراتی که با میانجی‌گری پاکستان انجام گرفت برای یک آتش بس دو هفته‌ای از بامداد چهارشنبه ساعت ۳:۳۰ توافق کردند و بر اساس این توافق قرار است هیات‌های مذاکره کننده دو طرف روز جمعه در اسلام آباد گفت‌وگوها در چارچوب پیشنهاد ۱۰ بندی ایران را آغاز کنند.

خبرنگار ایسنا در این رابطه اطلاع یافت که «ریاست تیم مذاکره‌کننده ایرانی در گفت‌وگوهای روز جمعه را یک مقام بلندپایه کشورمان برعهده دارد و «جی دی ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا هیات آمریکایی را سرپرستی می‌کند» که البته صحت این موضوع در دست بررسی است.

چارچوب پیشنهاد ۱۰ ماده‌ای ایران نه فقط برنامه هسته ای و امنیت منطقه بلکه تحریم های اولیه و ثانویه ایران که به حدود ۴۵ سال پیش برمی‌گردد را شامل می‌شود.  

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.