استارمر از توافق آتش‌بس استقبال کرد

مشرق نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:07
کی یر استارمر نخست وزیر بریتانیا دقایقی پیش با انتشار مطلبی در تارنمای اکس از توافق آتش بس ۲ هفته‌ای میان تهران و واشنگتن استقبال کرد.

به گزارش مشرق، استارمر نوشت که توافق میان ایران و آمریکا "لحظه‌ای آرامش را برای منطقه و جهان به ارمغان خواهد آورد. "

وی افزود: ما باید به همراه شرکای خود تمام تلاشمان را برای حفظ و حمایت از این آتش‌بس، تبدیل آن به یک توافق پایدار و بازگشایی تنگه هرمز انجام دهیم.

نخست وزیر انگلیس امروز به منطقه خلیج فارس سفر می کند و سخنرانی برای سربازان انگلیسی و دیدار با خدمه پروازی مستقر در کشورهای منطقه را در دستور کار دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.