دروازه‌بان رئال مادرید از نمایش تیمش مقابل بایرن ابراز رضایت کرد

افکار نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 11:06
آندری لونین از عملکرد کلی رئال مادرید برابر بایرن مونیخ راضی است‌.

لونین مجبور شده است دوباره نقش دروازه‌بان اصلی را بر عهده بگیرد. در شرایط عادی این‌طور نبود اما مصدومیت تیبو کورتوا او را وادار کرده است تا جای او را در درون دروازه پر کند. بازی امشب آسان نبود و با وجود این که نتیجه مطابق انتظار آنها پیش نرفت (۱-۲)، او نسبت به دیدار برگشت هفته آینده ابراز امیدواری کرد.

این بازیکن پس از سوت پایان گفت: «این مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان است، می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. در بازی برگشت تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت. قطعاً می‌توانستیم از برخی گل‌ها جلوگیری کنیم، اما تیم واکنش خوبی نشان داد. حملات زیادی انجام دادیم و همچنان در رقابت هستیم.»

با این حال، او تأکید کرد که افت روحی در برخی مقاطع بازی بخشی از برنامه این تیم نبوده و یکی از مواردی است که باید برای دیدار برگشت بهبود یابد: «می‌دانستیم که در مقاطعی باید دفاع کنیم و اگر مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، می‌خواستیم بازی را هم کنترل کنیم.»

با نگاه به دیدار مونیخ، لونین تأکید کرد که آنها باید بسیار دقیق عمل کنند، گل نخورند و بتوانند گلزنی کنند تا شانس بازگشت در این تقابل را داشته باشند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.