آسوشیتدپرس: چین، ایران را برای آتش بس با آمریکا ترغیب کرد

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 06:26
به گفته یکی از این مقام‌ها، پکن عمدتا از طریق میانجی‌ها، از جمله پاکستان، ترکیه و مصر، عمل و تلاش کرده است از نفوذ خود استفاده کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: مقامات چین، ایران را به یافتن راهی برای آتش‌بس با آمریکا ترغیب کردند.

به گزارش فرارو، مقام‌های چین در جریان پیشرفت مذاکرات، با همتایان ایرانی خود در ارتباط بودند تا تهران را به یافتن مسیری برای دستیابی به توافق آتش‌بس تشویق کنند.

به گفته یکی از این مقام‌ها، پکن عمدتا از طریق میانجی‌ها، از جمله پاکستان، ترکیه و مصر، عمل و تلاش کرده است از نفوذ خود استفاده کند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.