ظفرقندی: کمبود دارو وتجهیزات بهداشتی و درمانی نداریم

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 23:25
زنجان- وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه با کمبود دارو وتجهیزات بهداشتی و درمانی مواجه نیستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا ظفرقندی روز سه شنبه در سی و نهمین روز جنگ، در سفر به شهرستان خدابنده، با اشاره به اجرای طرح پزشکی خانواده در شهرستان خدابنده، پیشرفت این طرح را مثبت ارزیابی کرد و از تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی نمود.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط کنونی و احتمال آسیب‌دیدگی مراکز درمانی در مناطق مختلف کشور، تشریح کرد: با تکیه بر تجربیات گذشته و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته برای مدیریت حوادث، خوشبختانه با کمبود دارو و تجهیزات مواجه نستیم.

ظفرقندی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم، مدیریت توزیع در استان‌های آسیب‌دیده از جمله تهران، اصفهان و کرمانشاه به‌خوبی انجام شده و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان و ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی، وضعیت خدمات درمانی و زنجیره تأمین دارو در استان زنجان را مورد ارزیابی قرار دادند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.