میدان‌داری مردم عامل پیروزی رزمندگان در برابر دشمن خواهد بود

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 22:27
مراغه- فرماندار مراغه با اشاره به اینکه میدان‌داری مردم در دفاع از وطن هر شب باشکوه‌تر می‌شود افزود: این میدان‌داری عامل پیروزی رزمندگان در برابر دشمن آمریکایی صهیونی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی امیری راد شامگاه سه‌شنبه در تجمع شبانه مردم مراغه اظهار کرد: میدان‌داری مردم در دفاع از وطن هر شب باشکوه‌تر می‌شود تا به دشمن نشان دهند که این ملت پشتیبان نظام و رهبری خود هستند.

وی افزود: این حضور و میدان‌داری مردم عامل پیروزی رزمندگان در برابر دشمن آمریکایی - صهیونی خواهد بود.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با الهام از عاشورا و مکتب امام حسین (ع) در برابر دشمنان تا پیروزی نهایی ایستاده‌اند.

امیری‌راد گفت: این ملت در طول تاریخ هیچگاه به کشوری تجاوز نکرده و تسلیم هیچ کشوری نشده است.

وی اضافه کرد: ازاین‌پس ایران به‌عنوان ابرقدرت نوظهور تحت رهبری حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای اعلام موجودیت می‌کند.

فرماندار مراغه افزود: کشورهای منطقه برای تأمین امنیت خود لازم است در کنار ایران باشند چرا که آمریکایی‌ها توانایی تأمین امنیت سربازان خود را ندارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.