برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ آلپاین فیز در پیست بین‌المللی دربندسر

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 19:06
مسابقات مارپیچ بزرگ آلپاین فیز در پیست بین‌المللی دربندسر برگزار شد و نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان معرفی شدند.

برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ آلپاین فیز در پیست بین‌المللی دربندسر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مارپیچ بزرگ آلپاین فیز دوشنبه در پیست بین‌المللی دربندسر برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور اسکی‌بازان مطرح کشور برگزار شد.
 
در پایان این مسابقات و در بخش بانوان، صدف ساوه شمشکی به مقام نخست دست یافت. زهرا علیزاده ساوه در جایگاه دوم ایستاد و آتنا کیا شمشکی عنوان سوم را از آن خود کرد.
 
همچنین در بخش آقایان، محمد ساوه شمشکی موفق شد مقام اول را کسب کند. بهنام کیا شمشکی دوم شد و بنیامین ساوه شمشکی در رده سوم قرار گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.