تشکیل پرونده تعزیراتی دررابطه‌با کشف گوشت مرغ فاسد در کوهدشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:24
خرم‌آباد - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از تشکیل پرونده تعزیراتی دررابطه‌با کشف گوشت مرغ فاسد در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی در سخنانی اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی کوهدشت با حضور بازرسان دستگاه‌های نظارتی از کشتارگاه مرغ این شهرستان بازدید کرد و مقدار قابل‌توجهی گوشت فاسد کشف و ضبط شد.

وی گفت: گشت مشترک نظارتی در شهرستان کوهدشت به ریاست «محمد عبدی‌پور» و با همکاری بازرسان دستگاه‌های نظارتی از کشتارگاه مرغ این شهرستان انجام شد. در این بازرسی، وضعیت بهداشت محیط، نحوه نگهداری و فراوری مرغ و همچنین رعایت ضوابط مربوط به‌سلامت مواد پروتئینی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، عنوان کرد: در جریان این بازدید، مقدار قابل‌توجهی گوشت فاسد مرغ کشف و بلافاصله ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

شاهی، افزود: پرونده تخلف برای مسئولان مربوطه تشکیل و برای رسیدگی قانونی به شعبه تعزیرات ارجاع شد.

وی گفت: این گشت‌ها در راستای حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از تخلفات حوزه مواد غذایی با جدیت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.