کشف و خنثی‌سازی یک بمب در لرستان

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:07
خرم‌آباد - سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از کشف و خنثی‌سازی یک عدد بمب «GBU-39 SDB» به‌صورت سالم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط‌عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک عدد بمب GBU-39 SDB در استان لرستان به‌صورت منفجر نشده و سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

از ویژگی‌های این بمب با «قدرت تخریب بالا به‌رغم سبک بودن سرجنگی، سامانه‌های پیشرفته هدایت و کنترل، ضداختلال در GPS و ترکیب کامپوزیت بدنه بمب.» است.

یگان کشف و خنثی‌سازی سپاه استان لرستان توانست سحرگاه ۱۸ فروردین، این بمب که آمریکایی‌ها پیش‌تر از افشای تکنولوژی آن واهمه فراوانی داشتند را، به طور سالم خنثی نماید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.