عسکری: وفور کالاهای اساسی در کشور؛ مردم نگران نباشند 

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 15:38
رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: کالاهای اساسی به میزان لازم و حداقل برای شش ماه داریم. کالا به وفور وارد می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه ۱۸ فروردین ماه) در گفتگویی تلویزیونی در شبکه خبر، گفت: بعد از جنگ ۱۲ روزه، پیش‌بینی می‌شد که دشمن مجدداً به ما حمله خواهد کرد. دو مرحله در مذاکره بودیم که دشمن به ما حمله کرد.

وی متذکر شد: بر این اساس، مجلس شورای اسلامی به طور خاص کمیسیون کشاورزی در حوزه تأمین کالاهای اساسی، تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی و بسترسازی برای واردات بهتر و بیشتر کار را دنبال کرد.

عسکری بیان کرد: خوشبختانه مکاتباتی با رئیس‌جمهور و دستگاه‌های متولی داشتیم و همه سازوکارها و زیرساخت‌هایی که لازم بود برای واردات کالاهای اساسی، مهیا شد.

وی تاکید کرد: کالاهای اساسی به میزان لازم و حداقل برای شش ماه داریم. کالا به وفور وارد می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. ملت بزرگ ایران خیالشان راحت باشد که در بحث کالاهای اساسی هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.