نیمار زیر تیغ جراحی رفت

افکار نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 14:34
نیمار برای رسیدن به آمادگی کامل بار دیگر راهی اتاق جراحی شد.

نیمار جونیور همچنان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند در آنچه بدون تردید آخرین حضورش در جام جهانی خواهد بود، شرکت کند. در همین راستا، این ستاره سانتوس تصمیم گرفته بار دیگر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

روزنامه مارکا به نقل از کوکا، سرمربی سانتوس، در نشست خبری پیش از اولین دیدار این تیم در کوپا سودآمه‌ریکانا مقابل کوئنکا نوشت: «نیمار در جریان وقفه بازی‌های ملی فیفا، جراحی زانو انجام داد. او تمرین نکرده و چند روزی را صرف ریکاوری پس از عمل کرده است.»

نیمار پس از پایان فصل اخیر لیگ برزیل و بنا به توصیه پزشکان، تصمیم گرفته بود زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. در ادامه گزارش مارکا آمده است: «اکنون، تنها چند ماه بعد، نیمار بار دیگر به اتاق عمل بازگشته تا تحت درمان بازساختی با استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت قرار بگیرد، اقدامی با هدف تقویت بافت مفصلی که دچار آسیب قابل توجهی شده است.

نیمار تصمیم گرفت این درمان را در جریان وقفه بازی‌های ملی انجام دهد، دوره‌ای که امیدوار بود در آن به تیم ملی برزیل دعوت شود. او حالا یک برنامه ویژه ریکاوری را آغاز کرده تا در ماه‌های پایانی منتهی به جام جهانی به آمادگی کامل برسد و کارلو آنچلوتی را متقاعد کند که او را در فهرست ۲۶ نفره اعزامی به رقابت‌ها در ایالات متحده، مکزیک و کانادا قرار دهد.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.