دزفول و خرمشهر مورد حمله دشمن متجاوز قرار گرفت

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 13:31
اهواز - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از حمله دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونیستی به خرمشهر و دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون درپی تهاجم هوایی دشمنان آمریکایی و صهیونیستی چند نقطه در شهرستان های خوزستان مورد اصابت و آسیب قرار گرفت

وی افزود: ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح حدود سه اصابت و انفجار در دزفول رخ داد که تاکنون‌ هیچ گونه تلفات جانی و مجروحیت گزارش نشده است.

حیاتی تصریح کرد: از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح خط مرزی شلمچه، محدوده اطراف پل نو ، کشتی سازی شهید موسوی و نوار مرزی جزیره مینو در خرمشهر حدود ۳۰ بار تهاجم و اصابت دشمن قرار گرفته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.