پایان انسداد جاده ساری–کیاسر؛ هشدار پلیس راه درباره لغزندگی ارتفاعات

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:39
رئیس پلیس راه مازندران از بازگشایی محور ساری–کیاسر خبر داد و گفت: این محور که شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، برای تردد بازگشایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سرهنگ هادی عبادی افزود: در حال حاضر تردد در این محور برقرار است و سایر محورهای مواصلاتی استان نیز از نظر ترافیکی در وضعیت آرام قرار دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی برخی مناطق کوهستانی ادامه داد: به دلیل بارش برف شب گذشته، محورهای گدوک و ولی‌آباد در ارتفاعات استان لغزنده است و رانندگان هنگام تردد در این مسیرها با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین از احتمال افزایش حجم تردد در محورهای ورودی استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود از حوالی ظهر امروز ترافیک در محورهای کندوان و هراز به سمت مازندران پرحجم و نیمه‌سنگین شود.

عبادی از مسافران خواست با رعایت فاصله طولی، توجه به جلو و پرهیز از عجله در رانندگی، سفری ایمن در محورهای استان داشته باشند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.