تجهیز ۲۰ نانوایی شهرستان دشتی به سوخت دوم

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:05
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: ۲۰ واحد نانوایی در سطح این شهرستان به سوخت دوم مجهز شده‌اند تا در شرایط بحرانی و قطع احتمالی گاز، روند پخت و توزیع نان بدون وقفه ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح سه‌شنبه در بازدید از یکی از خبازی های شهر خورموج که به صورت آزمایشی با سوخت جایگزین اقدام به پخت نان کرده است اظهار داشت: تمامی این واحدهای خبازی اعلام شده آماده هستند تا در صورت بروز شرایط خاص و قطع احتمالی گاز، با استفاده از سوخت جایگزین وارد مدار فعالیت شوند.

وی افزود: این اقدام با هدف آمادگی برای شرایط بحرانی و تداوم خدمت‌رسانی به مردم انجام شده است تا در هیچ شرایطی روند تامین نان شهروندان با مشکل مواجه نشود.

مقاتلی ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا در صورت نیاز، این واحدهای خبازی به سرعت فعال شده و پخت نان بدون وقفه ادامه پیدا کند.

فرماندار دشتی همچنین از پیگیری برای افزایش تعداد نانوایی‌های مجهز به سوخت دوم در شهرستان خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم با تقویت زیرساخت‌ها، در هر شرایطی تامین نان مردم بدون مشکل انجام شود.

مقاتلی تاکید کرد: تامین مایحتاج اساسی مردم از اولویت‌های اصلی مدیریت شهرستان است و در همین راستا اقدامات لازم برای پایداری خدمات در حوزه آرد و نان در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.