محور ساری - کیاسر بازگشایی شد؛ تردد دوطرفه در راه‌ها

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:45
ساری - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی محور ساری – کیاسر پس از پاکسازی و ایمن‌سازی مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی عبادی صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پس از مساعد شدن شرایط جوی و انجام عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی مسیر، محور ساری – کیاسر از صبح امروز برای تردد خودروها باز شد.

وی افزود: این اقدام با درخواست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و هماهنگی با فرمانده انتظامی استان و پلیس راه راهور فراجا انجام شده است.

سرهنگ عبادی از رانندگان خواست هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی به نکات ایمنی توجه کنند و از سفرهای غیرضروری در شرایط جوی نامساعد خودداری نمایند.

وی همچنین تردد در راه‌های استان را دو طرفع اعلام کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.