کارت‌های بانکی مشمول تمدید ۳ ماهه شدند

تابناک سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:16
کارت‌های بانکی با تاریخ انقضای اردیبهشت و خردادماه با بخشنامه بانک مرکزی و به منظور خدمت‌رسانیِ مطلوب در شرایط حادث شده، به مدت سه ماه تمدید می‌شوند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بانک مرکزی اعلام کرد: در خصوص تمدید تاریخ انقضای کارت‌های صادره، مقرر شد به‌ منظور رفع نیازمندی مشتریان درخصوص تمام کارت‌های پرداخت با تاریخ انقضای اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۵، حتی‌المقدور بدون صدور کارت جدید، تاریخ انقضای کارت‌های مربوطه به مدت سه ماه، تمدید شوند.

گفتنی است؛ این تصمیم با عنایت به شرایط حادث شده و لزوم تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان شبکه بانکی و کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها اتخاذ شده است.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.