استفاده از ظرفیت خیرین و مردم برای بازسازی واحدهای آسیب‌دیده در جنگ

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:41
خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان از استفاده از ظرفیت خیرین و مردم برای بازسازی واحدهای آسیب‌دیده این استان در جنگ رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مجیدی در حاشیه پنجمین جلسه ستاد بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از جنگ در لرستان، اظهار داشت: در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ و مقرر شد از ظرفیت دانشگاه‌های استان لرستان به‌ویژه در حوزه رشته عمران و سازه برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده استفاده شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد از ظرفیت نظام‌مهندسی و شرکت‌های حقوقی برای مشارکت در طراحی و نظارت ساختمان‌های نیازمند نوسازی استفاده شود و نظام‌مهندسی تا پایان هفته جاری لیست مهندسین و شرکت‌ها را اعلام کند.

معاون عمرانی استانداری لرستان، تصریح کرد: تصمیم گرفته شد با مشارکت بنیاد علوی، بنیاد برکت و اداره کل صمت استان در خصوص واحدهای تجاری آسیب‌دیده جلساتی برگزار و موضوع تسهیلات واحدهای تجاری تعیین تکلیف شود.

مجیدی، تصریح کرد: در خصوص جلب مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت سمن‌ها، اصناف، پزشکان و سایر علاقه‌مندان به کار خیر، به‌ویژه برای تأمین تجهیزات و لوازم منزل واحدهای مسکونی آسیب‌دیده، جلساتی تشکیل خواهد شد تا از ظرفیت این عزیزان استفاده لازم به عمل آید.

وی ادامه داد: کمیته خیرین آماده دریافت کمک‌های مردم شریف استان و خیرین برای تکمیل و ساخت و تجهیز واحدهای مسکونی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.