سازمان لیگ حرف آخر را درباره لیگ فصل بعد زد/ دست‌انداز فوتبال با جنگ و مناسبت‌های تقویم

خبرورزشی سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:31
رییس سازمان لیگ شایعه ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر در فصل آینده را تکذیب کرد و گفت: مناسبت‌های مختلف و اتفاقات این جنگ این پیشنهاد و امکان را عملا غیرممکن می کند.

مسابقات لیگ برتر همچنان تعطیل است و شروع مجدد این رقابت‌ها به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده است.

روز گذشته جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره چگونگی از سرگیری مسابقات برگزار و هر کدام از آنها نظرات خود را داشتند.

یکی از موضوعات مهمی که در این نشست از سوی تیم های پایین جدولی که خطر سقوط به لیگ دسته اول (آزادگان) را حس می‌کنند مطرح شد این بود که پرونده لیگ بیست و پنجم بسته و با صعود دو تیم از لیگ یک، فصل بعدی لیگ برتر با حضور ۱۸ تیم برگزار شود.

در همین باره بخوانید: کدام باشگاه با قهرمانی استقلال مخالف است؟

به گزارش خبرورزشی، حیدر بهاروند در برنامه فوتبال برتر شایعه ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر را تکذیب کرد.

رییس سازمان لیگ در این باره گفت: یکسری دوستان پیشنهاد لیگ ۱۸ تیمی داشتند که ما رد کردیم. قبلا هم چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و جواب نداد.

وی درباره چرایی رد این پیششنهاد گفت: علتش این است که چهار بازی اضافه می‌شود و ما در تقویم مناسبت‌های مختلف داریم و اتفاقات این جنگ هم به آن اضافه خواهد شد. چون لیگ خیلی طولانی می‌شود ۱۸ تیمی شدن منتفی است.

بیشتر بخوانید: مخالفت استقلال با ادامه جام حذفی/ تیم سهراب بی‌دفاع به میدان نمی‌رود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.