ایستگاه ایکس‌ری چمدانی در مرز کیله سردشت افتتاح شد 

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:00
ارومیه- ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: در راستای  ارتقای سطح آمادگی عملیاتی و تقویت لایه‌های حفاظتی مرزهای کشور ایستگاه بازرسی مجهز ایکس‌ری چمدانی در مرز کیله سردشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خالد جنگجو در این زمینه اظهار کرد: در ایامی که میهن با چالش‌های امنیتی روبه‌رو است، تجهیز نقاط حساس مرزی به فناوری ‌های نوین، تنها یک اقدام اداری نیست، بلکه بخشی از وظایف دفاعی ما برای صیانت از حاکمیت است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ادامه داد: این تجهیزات دقت بازرسی را به ‌صورت چشمگیر افزایش داده و امکان شناسایی دقیق هرگونه موارد مشکوک را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری مضاعف در این مقطع، افزود: این ایستگاه جدید، گامی بلند در جهت ایجاد یک حائل امنیتی مستحکم در برابر هرگونه تهدید یا فعالیت غیرقانونی است که امنیت مرزبانان و آرامش مردم را هدف قرار می‌دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.