باشگاه پرسپولیس به کمپین «جبهه مردمی ایران ما» پیوست و از هواداران میخواهد با اشتراکگذاری این محتوا به این پویش بپیوندند.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا سیما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایران عزیز ما مورد هدف قرار گرفته است. به مردم، تاریخ، فرهنگ و جغرافیای سرزمینمان یورش آوردهاند. در این شرایط بیش از هر زمانی باید به یاری یکدیگر بشتابیم.
این روزها ایرانیان در دفاع از آب، خاک و کیان خویش با آن چه در توان و امکان دارند در صحنه حضور یافتهاند. «جبهه مردمی ایران ما» از پویشهایی است که به نمادی از همبستگی، همدلی و اتحاد ما ایرانیان در مقابله با این هجوم تبدیل شده است.
باشگاه پرسپولیس از روزهای آغازین در همراهی با مردم عزیز ایران و در حمایت از فعالیتهای امدادی و بشردوستانه جمعیت هلالاحمر ایران، با این کمپین همراه شد. در همین راستا از هواداران پرشور پرسپولیس میخواهیم ضمن پیوستن به این پویش با بازنشر این محتوا و استوری انتشار یافته از سوی باشگاه، دیگران را نیز دعوت به این همراهی کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.