چرا پرسپولیس به ادامه لیگ اصرار دارد؟

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 00:31
مدیران پرسپولیس اصرار زیادی به برگزاری ادامه لیگ بیست‌وپنجم دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ برتر فوتبال ایران مدتی است به‌علت جنگ میان ایران با آمریکا و اسراییل، تعلیق شده و فعلا خبری از برگزاری ادامه مسابقات نیست. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر جلسات مختلفی را با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کردند و اکثرا با آغاز مجدد مسابقات مخالف بودند اما در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس اصرار زیادی به از سرگیری مسابقات داشتند.

طبق شنیده‌ها، مدیران پرسپولیس دلایل خاص خود را برای شروع مجدد لیگ برتر دارند که یکی از آن‌ها به کسب سهمیه آسیایی مربوط می‌شود. پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته و باتوجه به جدول فعلی لیگ برتر، نمی‌تواند به آسیا برود و برای همین قرمزها می‌خواهند مسابقات ادامه پیدا کند تا شاید بتوانند فصل آینده در آسیا حضور داشته باشند.

نکته دیگر هم به هزینه زیاد پرسپولیسی‌ها در فصل جاری برمی‌گردد و پیمان حدادی اصلا دوست ندارد قرمزها بدون موفقیت خاصی فصل را به پایان برسانند و برای همین پرسپولیس یکی از موافقان برگزاری ادامه لیگ برتر است؛ البته آن‌ هم در شرایطی که احتمالا اوسمار به ایران نمی‌آید و خبری از بازیکنان خارجی هم نخواهد بود!

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.