فناوری هسته‌ای ایران با ریختن بمب‌های سنگین متوقف نمی‌شود

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 22:38
سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: فناوری هسته‌ای ایران در خدمت صلح و سلامت بشریت است، مسیری که با ریختن بمب‌های سنگین هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش مشرق، سازمان انرژی اتمی امشب (دوشنبه) ۱۷ فروردین‌ماه و پس از حمله صورت گرفته به کارخانه کیک زرد اردکان یزد عنوان کرد: حمله آمریکایی - صهیونیستی به کارخانه تولید کیک زرد اردکان یزد، نقض آشکار مصونیت تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای و تعرض مستقیم به زنجیره تأمین سوخت رآکتورها و توسعه پزشکی هسته‌ای است.

این سازمان در صفحه خود در شبکه ایکس اعلام کرد: فناوری هسته‌ای ایران در خدمت صلح و سلامت بشریت است؛ مسیری که با ریختن بمب‌های سنگین هرگز متوقف نخواهد شد.

سازمان انرژی اتمی بامداد امروز (دوشنبه) ۱۷ فروردین‌ماه هم در صفحه خود در شبکه ایکس درباره حمله به تأسیسات آب سنگین اراک عنوان کرد: آب سنگین و مشتقات آن در داروسازی، تشخیص و درمان بیماری‌ها و صنایع پیشرفته، نقشی راهبردی و حیات‌بخش دارند. حمله آمریکایی - صهیونیستی به تأسیسات آب سنگین ایران، جنایتی آشکار علیه علم، سلامت و پیشرفت بشریت است.

این سازمان اعلام کرده است: نه پیشرفت علمی ما متوقف می‌شود ‌و نه اراده‌مان برای خدمت به صلح و سلامت جهان.

روز جمعه هفتم فروردین‌ماه مجتمع آب سنگین اراک (خنداب) و کارخانه کیک زرد اردکان یزد هدف حمله دشمن قرار گرفت.

مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز هم در این مدت دو بار مورد حمله دشمن قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.