علی قمصری با سازش به نیروگاه برق رفت

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:16
علی قمصری نوازنده موسیقی برای جلوگیری از خاموشی چراغ خانه‌ها با ساز خود به نیروگاه برق دماوند رفت.

علی قمصری با سازش به نیروگاه برق رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی قمصری، نوازنده تار و آهنگساز، در ویدیویی که امروز دوشنبه، ۱۷ فروردین منتشر کرد، گفت که از هر جریان سیاسی به دور و با قواعد نظامی ناآشنا است، اما ایرانی است و به عنوان یک هنرمند موسیقی که وابسته به هیچ جریانی نیست نگران تهدید نابودی زیرساخت‌هایی است که ده‌ها سال طول می‌کشد تا بازسازی شود.

او تصریح کرد: به نظرم باید کاری کنیم، قبل از اینکه دیر شود و چراغ خانه‌ها در ایران و احتمالا منطقه خاموش شود. با سازم به نیروگاه برق دماوند خواهم رفت که چهل درصد برق تهران را تأمین می‌کند، شاید این موسیقی بتواند در جنگ چراغ خانه‌ها را روشن نگه دارد و برای جلوگیری از حمله بازدارندگی ایجاد کند. ما ایرانی‌ها صلح‌طلب هستیم، اما سرمان بالاست و برای حق همدیگر جانمان را فدا می‌کنیم. فارغ از اینکه کدام طرف این جریان هستیم، این مهم است که چراغ خانه شما فعلا روشن بماند. امیدوارم هنرمندان بین‌المللی و هنرمندان کشور‌های دیگر هم همراهی کنند. در این پویش ما هیچ خواهشی از هیچ جایی نمی‌کنیم بلکه می‌گوییم باید چراغ همه خانه‌ها روشن بماند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.