احزاب کرمانشاه میثاق‌نامه «دفاع از وطن» امضا کردند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:01
کرمانشاه- مسئولان احزاب سیاسی استان کرمانشاه با امضای یک میثاق‌نامه مشترک، به دشمنان متجاوز اعلام کردند: اجازه نمی‌دهیم حتی یک وجب از این خاک پاک خدشه‌دار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان احزاب سیاسی استان کرمانشاه بعد از ظهر دوشنبه با حضور در استانداری کرمانشاه با امضای یک میثاق‌نامه مشترک، به دشمنان متجاوز اعلام کردند: اجازه نمی‌دهیم حتی یک وجب از این خاک پاک خدشه‌دار شود.

در این میثاق‌نامه که با عنوان پیام احزاب و فعالان سیاسی استان کرمانشاه به دشمنان متجاوز امضا شده، تأکید شده است که فعالان سیاسی با هر گرایش و سلیقه‌ای، تا آخرین نفس و آخرین قطره خون در کنار مدافعان ایران ایستاده‌اند.

در متن این میثاق‌نامه، ایران نه تنها یک سرزمین، بلکه تمدنی عزتمند، ریشه‌ها، تاریخ، شرف و آینده‌ای که به بهای جان پاسداری می‌شود معرفی شده است. امضاکنندگان با اشاره به وحدت، همدلی و اراده پولادین، تأکید کرده‌اند که پشتوانه آنان اتحاد هم‌میهنان و تمام آزادگان جهان است.

این میثاق‌نامه در جریان جلسه مشترک احزاب سیاسی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امضا شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.