تولد بیش از ۱۵۰۰ نوزاد در بیمارستان‌های فارس طی ایام نوروز

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:42
شیراز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت تولد بیش از یک هزار و ۵۰۰ نوزاد در بیمارستان‌های استان فارس طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین‌نیاکان با اشاره به تولد بیش از یک هزار و ۵۰۰ نوزاد در بیمارستان‌های استان فارس طی تعطیلات نوروزی گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۵، از اول فروردین تا پایان روز پانزدهم فروردین، در مجموع بیش از یک هزار و ۵۰۰ نوزاد نوزاد در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس متولد شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در ایام تعطیل، اظهار داشت: با وجود تعطیلات نوروزی، تمامی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان فارس به صورت شبانه‌روزی و با آمادگی کامل به ارائه خدمات به هموطنان مشغول بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تلاش کادر درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، در طول تعطیلات نوروز، بر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، به‌ویژه در بخش‌های اورژانس، زایمان و سایر بخش‌های بستری، متمرکز بود تا هیچ‌گونه خللی در روند درمان بیماران ایجاد نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.